Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.1.-31.3.2015

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR

Krátké zprávy jsou vždy Na znamení
1.1.-31.3.2015


Vozy
Pondělí 30. března 2015, 22:26, přidal: admin Petr

Vůz T6A5 ev.č.8605 ve vozovně Motol. | 30.3.2015
Vůz T6A5 ev.č.8605 ve vozovně Motol. | 30.3.2015
S výrobním číslem 179825 byl pražskému Dopravnímu podniku dne 25.7.1995 předán pátý vůz T6A5 nesoucí ev.č.8605. Předán byl společně s vozem ev.č.8607 ("parťák" do dvojice ev.č.8606 byl předán až 10.8.1995). Dne 10.11.1995 šlo o třetí dvojici vozů T6A5 vypravenou do ulic s cestujícími. Jeho dvacetiletá pouť po pražských ulicích v uplynulých dnech skončila.
Vozy
Pondělí 30. března 2015, 20:30, přidal: Hhoonnzzaa

Škoda 14T ev.č.9127 poprvé s cestujícími po opravě. | 30. 3. 2015
Po opravě ve společnosti MOVO, spol. s r. o. se dnes poprvé v provozu s cestujícími objevil vůz 14T ev.č.9127. Konkrétně se jednalo o 23. pořadí linky 17 vypravované vozovnou Kobylisy. V interiéru se neodehrály žádné změny. Novotou září pouze podlahová krytina v lichých článcích. Novinkou je však celovozová reklama na voze.
Rekonstrukce tramvajové tratě
Pondělí 23. března 2015, 19:55, přidal: admin Petr, námět: von Špilberk

Rekonstruovaný úsek systémem W-tram.  | 22.3.2015 Rekonstruovaný úsek systémem W-tram.  | 22.3.2015
Rekonstrukce tramvajové tratě v Holešovicích pokračuje na křižovatce s Argentinskou ulicí. I zde je trať rekonstruována systémem W-tram.
Vozy
Čtvrtek 19. března 2015, 17:29, přidal: admin Petr

Měsíček T3 ev.č.5602 na pražském Andělu. | 19.3.2015
S prvními slunečními paprsky opět vyráží do ulic Měsíček, tedy vyhlídkový vůz ev.č.5602 upravený z vozu T3 ev.č.6400 v roce 1989. Jeho poslední dveře jsou zaslepeny a nahrazeny nově dosazeným oknem. Počet sedadel byl zvýšen uspořádáním 2+2 na každé straně na celkem 50 míst.
Rekonstrukce tramvajové tratě
Středa 18. března 2015, 16:54, přidal: admin Petr, námět: von Špilberk

Dokončený úsek i s povrchovou úpravou. Nové koleje končí před křižovatkou s Argentinskou ulicí. Nové koleje končí před křižovatkou s Argentinskou ulicí. Staveniště v prostoru zastávky Ortenovo náměstí směr Dělnická. Obnovený ostrůvek zastávky Ortenovo náměstí směr Nádraží Holešovice.
Jak pokračuje rekonstrukce tramvajové tratě v Plynární ulici. Koleje chybí již jen na křižovatce s Argentinskou ulicí.
Reklamní vozy
Středa 18. března 2015, 16:30, přidal: admin Petr

Souprava vozů T6A5 ev.č.8653+8654 na lince 9 ve smyčce Spojovací. Souprava vozů T6A5 ev.č.8653+8654 na lince 9 ve smyčce Spojovací.
Říkalo se mu Modrý Blesk... A výkon služby na něm byl otřesný. Motolský vůz T3 ev.č.6611 s tmavě modrým lakem, který posloužil pro několik celovozových reklam, naposledy pro výrobce modýlků MB modely.. Dnes se v ulicí prohání jako vůz T3R.P ev.č.8384... Nyní se Modrý Blesk přezdívá vozu T6A5 ev.č.8653 také s celovozovou reklamou. O té zlé jazyky tvrdí, že je tím posledním, co tenhle vůz drží pohromadě :-). Ale věřte zlým jazykům, že. Každopádně nebýt té reklamy a bočního a vnitřního transparentu, vypadal by vůz jak při dodání. Výbava je veskrze původní. Původní sedačka řidiče, původní tlačítka, původní řadič a reverzní páka. Takové "můzeum na kolejích"... :-)
Reklamní vozy
Středa 18. března 2015, 16:20, přidal: admin Petr

Souprava vozů T3SUCS ev.č.7262+7275 na lince 9 ve smyčce Sídliště Řepy.
Souprava vozů T3SUCS ev.č.7262+7275 na lince 9 ve smyčce Spojovací.
Nová generace celovozových reklam Samsung se postupně objevuje na pražských tramvajích. Na snímku žižkovská souprava vozů T3SUCS ev.č.7262+7275
Vozy
Úterý 17. března 2015, 19:47, přidal: admin Petr

Hloubětínská souprava vozů ev.č.8360+8348 na lince 12 ve smyčce Sídliště Barrandov.
Vozy T3R.P po prodělané prohlídce stupně PO v ulicích a novým lakem doslova září. Během této prohlídky jsou navíc na vozy prvních sérií doplňovány boční plenty podvozkové části.
Vozy
Pondělí 16. března 2015, 19:25, přidal: admin Petr, námět: MC

Přidané zpětné zrcátko na hrazdě vozu KT8D5.RN2P ev.č.9058. Přidané zpětné zrcátko na hrazdě vozu KT8D5.RN2P ev.č.9058. Přidané zpětné zrcátko na hrazdě vozu KT8D5.RN2P ev.č.9058.
Další novinkou, která se zkouší tentokráte na voze KT8D5.RN2P ev.č.9058 nalezneme na hrazdě zpětného zrcátka. Ano, vidíte dobře, jde o přídavné zrcátko, které má zlepšit výhled řidiče zejména na první dveře.
Vozy
Pondělí 16. března 2015, 18:33, přidal: admin Petr

Signalizace brzdičů.
Vozy typů T3R.P, T3R.PV a T3R.PLF s bočními plentami podvozků, které zcela či částečné zakrývají jednotlivé brzdiče a není možné je jednoduše zkontrolovat pohledem začínají být doplňovány signalizací stavu jednotlivých brzdičů v levém horním rohu palubní desky řidiče. Signalizace pracuje při nastartovaném voze a nerozlišuje, zda-li je brzdič odbrzděn elektricky či manuálně. Rozsvícená kontrolka signalizuje, že příslušný brzdič je zabrzděn. Zhasnutá kontrolka signalizuje odbrzdění příslušného brzdiče. Signalizace je příslušná pouze konkrétnímu vozu a nepřenáší se do druhého vozu soupravy. Funkce stávající signalizace na panelu řidiče před ovladači dveří je beze změny. Zatím první vlaštovkou je vůz T3R.PV ev.č.8156.
Preference
Čtvrtek 12. března 2015, 10:33, přidal: admin Petr, námět: Grossák

Křižovatka Ke Stírce.
Druhým zásadním vylepšením prošlo na konci února SSZ 8.236 Zenklova - Nad Šutkou. Díky němu si na křižovatce polepšily tramvaje i auta. Obecným přínosem je lepší využití časů ve fázových přechodech pro kratší odstupy mezi kolizními signály. Automobily v hlavním směru mají větší možnost prodlužování zelené, což výrazně zkracuje kolony aut v Zenklově ulici. Těží z toho i tramvaje, které naopak dostaly o něco větší možnost hlavní směr krátit. Současně tramvaje mohou více prodlužovat vlastní fáze a nově dokonce mohou opakovaně vybrat své volno ve fázi. Největší zlepšení je registrováno na nejzatíženějším vjezdu od Kobylis. Dopravní situaci napomohl také fakt, že křižovatkou ve špičce projíždí 60 tramvajových spojů za hodinu, zatímco dřív to bylo 75 spojů. Prvním větším zlepšením prošla signalizace v roce 2012 v návaznosti na RTT Zenklova, kdy byl vylepšen směr od Bulovky.
Preference
Čtvrtek 12. března 2015, 10:32, přidal: admin Petr, námět: Grossák

Křižovatka Výtoň.
Drobným vylepšením prošla čtveřice semaforů na Výtoni. Doladění se soustředilo zejména na hlavní SSZ 2.021a Rašínovo nábřeží - Svobodova. Dle měření byla upravena data popisující dobu jízdy tramvají od detektoru ke stopčáře od Albertova a od Vyšehradského tunelu. Také je lépe ošetřena reakce signalizace na tramvaje jedoucí od tunelu v cizích fázích. Opatření přináší další zlepšení průjezdu tramvají tímto uzlem, především ve směru od tunelu. Současně bylo nastaveno na semaforech trvalé řízení v dynamické koordinaci, které zaručuje i v nočním období menší zastavování aut. Jedná se o doladění signalizací po zavedení preference tramvají v roce 2012.
Rekonstrukce tramvajové tratě
Pátek 6. března 2015, 20:15, přidal: admin Petr, námět: von Špilberk

Rekonstrukce tramvajové tratě u Ortenova náměstí. Rekonstrukce tramvajové tratě u Ortenova náměstí. Rekonstrukce tramvajové tratě u Ortenova náměstí. Rekonstrukce tramvajové tratě u Ortenova náměstí. Rekonstrukce tramvajové tratě u Ortenova náměstí.
Aktuální stav rekonstrukce tramvajové tratě v oblasti Ortenova náměstí.
Vozy
Pátek 6. března 2015, 20:08, přidal: admin Petr, námět: Maruška+Agentura RED

Konec vozu T3SUCS ev.č.7150. Konec vozu T3SUCS ev.č.7150. Konec vozu T3SUCS ev.č.7150. Konec vozu T3SUCS ev.č.7150.
V Kovošrotu končí některé z pražských vozů svou existenci. Stalo se tak i s vozem T3SUCS ev.č.7150...
Ostatní
Čtvrtek 5. března 2015, 20:34, přidal: admin Petr

Mánes.
Horní Klárov.
Trocha teorie nikoho nezabije, že? Máme v Praze takové dvě křižovatky, kde se ty rychlosti hodně motají. Přímý směr totiž není přímým směrem. A při průjezdu křižovatkou se vždy řeší to, jaký tvar koleje je ve výhybce, nikoliv, jaký tvar kolejí je za výhybkou... Takže Mánes pro linku 17 10 km/h (jedeme do odbočné větve), pro linku 14 15 km/h, jedeme do přímé větve. Křižovatka Horní Klárov od zastávky Malostranská. Ano, 12, 18, 20 i 22 pěkně 10 km/h. Ať se to líbí nebo ne, jde o odbočnou větev ve výhybce.
Aktualita
Čtvrtek 5. března 2015, 20:00, přidal: admin Petr

Stanice Bořislavka v tramvajové zastávce Horoměřická. | 5.3.2015 Nové stanice metra na plánku ve voze.  | 5.3.2015 Nové stanice metra na plánku ve voze.  | 5.3.2015
Blížící se zahájení provozu na prodlouženém áčku se již začíná objevovat nejen na navigačních prvcích na povrchu, ale i na pláncích ve vozech metra.
Ostatní
Sobota 28. února 2015, 19:13, přidal: admin Petr

Jaké opravy a rekonstrukce tramvajových tratí by nás měly čekat v roce 2015? Již brzy se dozvíte na Pražských tramvajích!
Rekonstrukce tramvajové tratě
Sobota 28. února 2015, 11:16, přidal: admin Petr

Jak pokračuje rekonstrukce tramvajové tratě v Plynární ulici?
Reklamní vozy
Sobota 28. února 2015, 11:13, přidal: admin Petr

Již několik dní se v ulicích vyskytuje nová celovozová reklama na Aquapark Čestlice, zachycená na soupravě kobyliských vozů T3R.P ev.č.8472+8473 u Trojského mostu.
Ostatní
Pátek 27. února 2015, 16:38, přidal: admin Petr, námět: Martin Houda

Měřící podvozek z vozu 15T. | 25.2.2015
S využitím podvozku vozů 15T probíhá digitalizace kolejové sítě pražských tramvají pro elektronickou mapu sítě EMA. /Foto: Martin Houda/
Aktualita
24. února 2015, přidal: admin Petr

Opět se na stolech objevují plány na propojení letiště s centrem Prahy železnicí. Tramvajová trať v ulici U Výstaviště byla opravena svého času netradiční metodou, kdy pod obnovovaný úsek z velkoplošných panelů BKV byly pro zpevnění podloží využity poškozené panely BKV.
Ostatní
23. února 2015, přidal: admin Petr

Víte jak začaly v roce 2002 pražské katastrofální povodně? Netradičně. Na kopci ve vozovně Motol, kde se po dešti 12. srpna 2002 rozvodnil místní potůček protékající hájem nad vozovnou...
Rekonstrukce tramvajové tratě
22. února 2015, přidal: admin Petr

Od sobotního rána probíhá rekonstrukce tramvajové tratě mezi zastávkami Nádraží Holešovice - Dělnická. Konkrétně úsek v ulici Plynární od výjezdu z autobusového terminálu po oblouk do ulice Komunardů. Rekonstrukce bude probíhat v několika etapách, zatím se stavební práce soustředily do okrajových úseků Plynární ulice (Jablonského - Argentinská a Osadní - Komunardů).
Ostatní
22. února 2015, přidal: admin Petr

Před 17 lety, dne 19. ledna 1998 bylo na tramvajové křižovatce Karlovo náměstí od Štěpánské zkušebně instalováno nové doplňkové návěstidlo, jehož úkolem je informovat řidiče tramvaje o zařazení požadavku na signál volno pro příslušný směr jízdy do signalizačního zařízení. Prototypové výzvové návěstidlo bylo tvořeno obdélníkovou plastikovou krabičkou černé barvy o rozměrech 27 x 17 centimetrů, na níž byly instalovány tři zdvojené řady žlutě svítících diod ve tvaru písmene V, jenž půlí jedna svislá řada. Návěstidel v této podobě bylo několik instalováno, ale později se přešlo na zlepšené provedení, kdy nejsou svítící diody umísťovány do zmíněné atypické plastikové krabičky - v níž navíc nebyly diody chráněny před povětrnostními vlivy, protože z krabičky vyčnívaly -, ale do standardní krabice signalizačního návěstidla pro tramvaje, tzv. čoček o rozměrech 31 x 26 centimetrů, přičemž rozměry samotného návěstidla jsou 23 x 23 centimetry. Úprava samotné návěsti je pak stejná, jako v případě prototypového návěstidla a jeho několika následovníků, ale diody skryté za plexisklem jsou lépe chráněné před povětrnostními vlivy.
Ostatní
19. února 2015, přidal: admin Petr

Před dlouhými deseti lety, k 1. lednu 2005 byla vzhledem k postupující transformaci Dopravního podniku zrušena divize Elektrické dráhy a nahrazena několika provozními jednotkami v nichž se vyskytuje slovo tramvaje (Provoz Tramvaje, Správa vozidel Tramvaje, Dopravní cesta Tramvaje). Názvosloví elektrické dráhy, používané již našimi dědy zmizelo z úředních dokumentů. Přesto se do dnešních dnů zkratka DP-ED ještě občas objeví. Dlužno poznamenat že na místech a předmětech nečekaných.
Vozy
19. února 2015, přidal: admin Petr

Kubrujsbr, případně Lubrikant. To jsou přezdívky, které si vysloužil vůz T3M ev.č.5572 mezi členy kaňourovy skupiny.
Vozy
19. února 2015, přidal: admin Petr

Dlouhodobě odstavené vozy Škoda 14T ev.č. 9131,9154 a 9116 ve vozovně Motol.
Rekonstrukce tramvajové tratě
15. února 2015, přidal: admin Petr

Vrchní stavba se činí, porovnejte stav křižovatky dolní Klárov s fotografií ze včerejšího odpoledne (14.2.2015). Oblouky jsou již kompletně vyměněny.
Rekonstrukce tramvajové tratě
14. února 2015, přidal: admin Petr

Jak probíhá víkendová výluka úseku Malostranská - Újezd?
Aktualita
13. února 2015, přidal: admin Petr

Na Hradčanské byla omezená rychlost do 35 km/h nahrazena vnitropodnikovou značkou místo s omezenou rychlostí do 35 km/h.
Rekonstrukce tramvajové tratě
9. února 2015, přidal: admin Petr

Od pátku 13. února (20. hodin) do neděle 15. února 2015 (17:30 hodin) bude přerušen provoz tramvají v úseku Malostranská - Újezd. Důvodem je výměna oblouků a srdcovky na křižovatce dolní Klárov, oprava srdcovky v kolejové splítce v Letenské ulici a výměna oblouku v křižovatce Karmelitská x Tržiště. Linky 12 a 20 úsek objedou přes Staroměstskou a Jiráskovo náměstí, linky 22 a 57 přes Staroměstskou. Provoz linky 294 bude v sobotu i neděli zcela zastaven. Na náhradní dopravu X22 (Malostranská-Malostranské náměstí) smí být vypraveny pouze vozy typu CITYBUS bez klimatizace. Na linku 22 nesmí být ve dnech 14. a 15.2. vypraveny vozy s průjezdním profilem KT, tedy KT8D5.RN2P a T3R.PLF. Toto však nelze 100% dodržet v pátek 13.2. po zahájení výluky. Proto bude od zahájení výluky do ukončení denního provozu v pátek 13.2. přítomný dispečerský dozor na kolejové křižovatce Národní divadlo z důvodu zajištění průjezdu TRAM.
Ostatní
9. února 2015, přidal: admin Petr

I takhle končí objekty bývalých tramvajových vozoven. Vozovna Na Valentince...
Rekonstrukce tramvajové tratě
4. února 2015, přidal: admin Petr

V Braníku, již několikátým rokem, vrchní stavba montuje kolejová pole pro rekonstrukce roku 2015. Letos přibyly i kolejnice pro systém w-tram. No a o tom, jaké rekonstrukce nás letos čekají si brzy řekneme více.
Rekonstrukce tramvajové tratě
4. února 2015, přidal: admin Petr

V neděli 8. února 2015 (8-14 hod) proběhne výluka úseku Havlíčkova - Senovážné náměstí. během ní dojde k výřezu kolejnice v křižovatce Havlíčkova x Hybernská a výměně skříně rozjezdové výhybky od zastávky Masarykovo nádraží směr zastávky Náměstí Republiky a Bílá labuť. Zajímavostí výluky bude nejenom "řetězení" linky na pětku i 26, ale také vypravení linek 14 a 24. Přestože jde o víkendový provoz, a tato linka je zajišťována sólo vozy, garantovaně nízkopodlažní spoje zajistí do ukončení výluky "velké" tramvaje, pouze v podobě vozů Škoda 14T, či 15T. Důvodem je průjezd linky oblouky u Národního divadla, kdy na linku nesmí být vypraveny vozy s průjezdním profilem KT. (Tedy T3R.PLF a KT8D5.RN2P)
Rekonstrukce tramvajové tratě
4. února 2015, přidal: admin Petr

V sobotu 7. února 2015 (8-17 hod) nás čeká výluka úseku Elektrárna Holešovice - Výstaviště Holešovice - Strossmayerovo náměstí. Kromě převěšování vrchního vedení v ul. Partyzánské dojde také k výměně velkoplošného panelu BKV a výřezu kolejnice u křižovatky Dukelských hrdinů x Heřmanova. Tedy v místě, kde je dnes omezená rychlost do 20 km/h.
Aktualita
4. února 2015, přidal: admin Petr

Na světelné křižovatce mezi zastávkami Sídliště Barrandov - Poliklinika Barrandov došlo obousměrně ke zvýšení místní omezené rychlosti z 30 na 40 km/h.
Aktualita
2. února 2015, přidal: admin Petr

Od dnešního dne se můžete na lince 17 setkat s vozem Škoda 14T ev.č.9136 vypraveném vozovnou Kobylisy na negarantovaném pořadí.
Ostatní
31. ledna 2015, přidal: admin Petr, námět: Josef Hubka

V pátek 30. ledna 2015 vyjela do ulic tramvaj KT8D5 ev.č.9048, která připomněla dlouholetého instruktora Elektrických drah, pana Pavla Štrose, který zemřel dne 17. ledna 2015 po dlouhé a těžké nemoci... /Foto: Josef Hubka/
Vozy
27. ledna 2015, přidal: admin Petr, námět: Štěpán Pavlíček

Občas je třeba i muzejní vozy provětrat...
Vozy
23. ledna 2015, přidal: admin Petr

Již v prvních návrzích designu vozu Škoda 15T se objevovala žlutá barva. Počínaje dodávkami roku 2015 (od ev.č.9326) by mělo u vozů s klimatizací a WiFi připojením dojít k designové úpravě. Jak by to "vypadalo" v reálu se zkouší na voze ev.č.9207, který je díky tomu takovým pokusným králíkem. Připomeňme, že právě na něm se zkoušel provoz s odtrakčněným prvním podvozkem, nové transparenty, dveře atp.
Ostatní
22. ledna 2015, přidal: admin Petr, námět: Josef Hubka

Počet "pražských vozů KT8 již opět dosáhl čísla 48. Strausbergský vůz KT8D5 ev.č. 21 (ex Košice ev.č.527) byl 21. ledna složen na pražské koleje v Ústředních dílnách. Čeká ho zde modernizace na KT8D5.RN2P ev.č. 9098 pro DP Praha, jako náhrada za zachovaný muzejní vůz ev.č. 9048. (foto Josef Hubka)
Ostatní
20. ledna 2015, přidal: admin Petr

Dne 17. ledna 2015 zemřel po dlouhé a těžké nemoci ve věku nedožitých 48 let dlouholetý instruktor Elektrických drah, pan Pavel Štros. Čest jeho památce přejí nejen tramvajáci, které řemeslu naučil!
Rekonstrukce tramvajové tratě
Sobota 28. února 2015, 10:42, přidal: admin Petr

Křížení železniční vlečky s tramvajovou tratí bylo v ulici Za Ženskými domovy vloženo v průběhu její rekonstrukce v období mezi 25.únorem a 15.květnem 1980. Provoz na něm byl ale zahájen až v prosinci téhož roku, kdy došlo k odpojení vlečky v původní poloze a zahájení provozu na přeložce vlečky. Osudy železniční vlečky zpečetilo přestěhování závodu ČKD Tatra ze Smíchova do Zličína, završené v polovině 90. let minulého století. Ringhofferova továrna byla po roce 1996 srovnána se zemí a vlečka se stala nepotřebnou. Přestože ostatní křížení v Plzeňské, Radlické a původní Za Ženskými domovy, byla odstraněna toto křížení se v průběhu let pouze dočkalo zavaření srdcovek v nepojížděném směru. V noci z 19. na 20. ledna 2015 bylo i ono odstraněno.
Rekonstrukce tramvajové tratě
20. ledna 2015, přidal: admin Petr

Konečně se dočkáme opravy vnější koleje smyčky Starý Hloubětín.
Reklamní vozy
19. ledna 2015, přidal: admin Petr

V uplynulých dnech skončila reklama Bonduelle na soupravě vozů T3SUCS ev.č.7289+7283 nasazená od května 2014.
Ostatní
18. ledna 2015, přidal: admin Petr

Před sídlem Vrchního vedení DP Praha v areálu v Hostivaři byl 12. prosince 2014 vztyčen ozdobný tramvajový sloup, pocházející z období první republiky (vztyčen byl nejpozději v roce 1938). Sloup byl v únoru 2013 snesen z křižovatky ulici Dukelských hrdinů a Veletržní. Po demontáži byl zachován pro budoucí umístění. V posledních letech již nebyl využíván ke svému původnímu účelu.
Orientační a informační systémy
18. ledna 2015, přidal: admin Petr

Jinou grafikou, vycházející z podoby zobrazovačů na LCD panelech ze zastávek Zelená a Otakarova, se nově chlubí obrazovky v podchodu stanice metra Hradčanská. Zmizely analogové hodiny a logo dodavatele. Jen je škoda, že pryč je i jméno zastávky, na níž jsou panely umístěny.
Rekonstrukce tramvajové tratě
15. ledna 2015, přidal: admin Petr

V noci z 19. na 20. ledna 2015 bude odstraněno poslední zachovalé křížení tramvajových a železničních kolejí v síti pražských tramvají v ulici Za Ženskými domovy.
Vozy
14. ledna 2015, přidal: admin Petr

Ač je osud vozů Škoda 14T v pražských ulicích značně nejistý, výcvik nových řidiček a řidičů samozřejmě nadále probíhá. V současnosti pouze na voze ev.č.9136 vypravovaném vozovnou Kobylisy. Zbylé dva vozy ev.č.9150 a 9161 se z vozovny Motol v pracovní dny objevují na lince 10 s přejezdem na linku 3 a lince 7. O víkendech jim patří pořadí linky 16.
Nehoda - provozní mimořádnost
6. ledna 2015, přidal: admin Petr, námět: A.Ch.Fořt

Dne 6. ledna došlo u zastávky Václavské náměstí ke stržení pantografu vozu T3SUCS ev.č.7154. Vše pohotově postupně nafocoval Aleš Chemik Fořt
Nehoda - provozní mimořádnost
2. ledna 2015, přidal: admin Petr, námět: A.Ch.Fořt

Vykolejení vozu Škoda 15T ForCity Alfa ev.č.9245 na Moráni způsobila vystouplá dlažební kostka. Situaci bezprostředně po nakolejení vozu zachytil Fořt Chemik Aleš. Děkujeme
Ostatní
1. ledna 2015, přidal: admin Petr

Měřící podvozek z vozu 15T. | 25.2.2015
Přání všeho dobrého do roku 2015. Pražské tramvaje

Související články:
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.7.-31.12.2023
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.1.-30.6.2023
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.7.-31.12.2022
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.1.-30.6.2022
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.7.-31.12.2021
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.1.-30.6.2021
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.7.-31.12.2020
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.1.-30.6.2020
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.7.-31.12.2019
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.1.-30.6.2019
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.7.-31.12.2018
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.1.-30.6.2018
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.1.-31.12.2017
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.1.-31.12.2016
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.10.-31.12.2015
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.7.-30.9.2015
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.4.-30.6.2015
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.10.-31.12.2014
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.7.-30.9.2014
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.4.-30.6.2014
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.1.-31.3.2014
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.10.-31.12.2013
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.7.-30.9.2013
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.4.-30.6.2013
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.1.-31.3.2013
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.10.-31.12.2012
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.7.-30.9.2012
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.4.-30.6.2012
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.1.-31.3.2012
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.10.-31.12.2011
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.7.-30.9.2011
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.4.-30.6.2011
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.1.-31.3.2011
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.9.-31.12.2010
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 1.7.-31.8.2010
 Krátké zprávy jsou vždy Na znamení 7.4.-30.6.2010

www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz
www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com
Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815
web postaven na redakčním systému phpRS
ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2024