Pohlednice Pražských tramvají...... od Protržené přehrady na Bílé Desné 2011

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR

Pohlednice Pražských tramvají...
... od Protržené přehrady na Bílé Desné 2011

aneb návrat na místo činu


Podobě jako pachatel se vrací na místo činu, tak i redakce Pražských tramvají se po dvou letech vrátila na místo velké tragédie, protržené přehrady na Bílé Desné, naše první návštěva byla nečekaně skryta pod prvním příkrovem sněhu... | 8.5.2011
...proto jsme zde znovu. Reportáž začínáme tentokráte v Desné, u pamětního balvanu, který až sem dovalila voda... | 8.5.2011 ...balvan byl osazen pamětní deskou, která připomíná neskutečnou tragédii. | 8.5.2011 Památník tragédie na Bílé Desné. | 8.5.2011 Památník tragédie na Bílé Desné. | 8.5.2011 Památník tragédie na Bílé Desné. | 8.5.2011
Východní hrana přepadu je o necelý půlmetr níže než západní, zde umístěná spojovací štola měla odvádět přebytečné vody do blízké přehrady Souš. Jde o jediný stále funkční pozůstatek po přehradě na Bílé Desné, neboť několik stovek metrů proti proudu Bílé Desné byl vybudován jez, od nějž se potrubím přivádí voda do této štoly. | 8.5.2011
Východní hrana přepadu je o necelý půlmetr níže než západní, zde umístěná spojovací štola měla odvádět přebytečné vody do blízké přehrady Souš. Jde o jediný stále funkční pozůstatek po přehradě na Bílé Desné, neboť několik stovek metrů proti proudu Bílé Desné byl vybudován jez, od nějž se potrubím přivádí voda do této štoly. | 8.5.2011 Východní hrana přepadu je o necelý půlmetr níže než západní, zde umístěná spojovací štola měla odvádět přebytečné vody do blízké přehrady Souš. Jde o jediný stále funkční pozůstatek po přehradě na Bílé Desné, neboť několik stovek metrů proti proudu Bílé Desné byl vybudován jez, od nějž se potrubím přivádí voda do této štoly. | 8.5.2011 Východní hrana přepadu je o necelý půlmetr níže než západní, zde umístěná spojovací štola měla odvádět přebytečné vody do blízké přehrady Souš. Jde o jediný stále funkční pozůstatek po přehradě na Bílé Desné, neboť několik stovek metrů proti proudu Bílé Desné byl vybudován jez, od nějž se potrubím přivádí voda do této štoly. | 8.5.2011 Východní hrana přepadu je o necelý půlmetr níže než západní, zde umístěná spojovací štola měla odvádět přebytečné vody do blízké přehrady Souš. Jde o jediný stále funkční pozůstatek po přehradě na Bílé Desné, neboť několik stovek metrů proti proudu Bílé Desné byl vybudován jez, od nějž se potrubím přivádí voda do této štoly. | 8.5.2011 Východní hrana přepadu je o necelý půlmetr níže než západní, zde umístěná spojovací štola měla odvádět přebytečné vody do blízké přehrady Souš. Jde o jediný stále funkční pozůstatek po přehradě na Bílé Desné, neboť několik stovek metrů proti proudu Bílé Desné byl vybudován jez, od nějž se potrubím přivádí voda do této štoly. | 8.5.2011
Ústí základnové výpusti před šoupátkovou věží. | 8.5.2011 Ústí základnové výpusti před šoupátkovou věží. | 8.5.2011 Obnažený tunel základnové výpusti. | 8.5.2011 U západního konce hráze nalezneme přepadovou kaskádu, která měla odvádět velkou vodu, v místě zvýšené zdi bývala umístěna lávka umožňující přístup na korunu hráze a do šoupátkové věže. | 8.5.2011 U západního konce hráze nalezneme přepadovou kaskádu, která měla odvádět velkou vodu, v místě zvýšené zdi bývala umístěna lávka umožňující přístup na korunu hráze a do šoupátkové věže
U západního konce hráze nalezneme přepadovou kaskádu, která měla odvádět velkou vodu, v místě zvýšené zdi bývala umístěna lávka umožňující přístup na korunu hráze a do šoupátkové věže. | 8.5.2011
U západního konce hráze nalezneme přepadovou kaskádu, která měla odvádět velkou vodu, v místě zvýšené zdi bývala umístěna lávka umožňující přístup na korunu hráze a do šoupátkové věže. | 8.5.2011 U západního konce hráze nalezneme přepadovou kaskádu, která měla odvádět velkou vodu, v místě zvýšené zdi bývala umístěna lávka umožňující přístup na korunu hráze a do šoupátkové věže. | 8.5.2011 U západního konce hráze nalezneme přepadovou kaskádu, která měla odvádět velkou vodu, v místě zvýšené zdi bývala umístěna lávka umožňující přístup na korunu hráze a do šoupátkové věže. | 8.5.2011 U západního konce hráze nalezneme přepadovou kaskádu, která měla odvádět velkou vodu, v místě zvýšené zdi bývala umístěna lávka umožňující přístup na korunu hráze a do šoupátkové věže. | 8.5.2011 U západního konce hráze nalezneme přepadovou kaskádu, která měla odvádět velkou vodu, v místě zvýšené zdi bývala umístěna lávka umožňující přístup na korunu hráze a do šoupátkové věže. | 8.5.2011
U západního konce hráze nalezneme přepadovou kaskádu, která měla odvádět velkou vodu, v místě zvýšené zdi bývala umístěna lávka umožňující přístup na korunu hráze a do šoupátkové věže. | 8.5.2011 U západního konce hráze nalezneme přepadovou kaskádu, která měla odvádět velkou vodu, v místě zvýšené zdi bývala umístěna lávka umožňující přístup na korunu hráze a do šoupátkové věže. | 8.5.2011 U západního konce hráze nalezneme přepadovou kaskádu, která měla odvádět velkou vodu, v místě zvýšené zdi bývala umístěna lávka umožňující přístup na korunu hráze a do šoupátkové věže. | 8.5.2011 U západního konce hráze nalezneme přepadovou kaskádu, která měla odvádět velkou vodu, v místě zvýšené zdi bývala umístěna lávka umožňující přístup na korunu hráze a do šoupátkové věže. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011
Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011
Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011
Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011
Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011
Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011
Zarůstající přepadová kaskáda u západního konce přehrady. | 8.5.2011 Tady kdysi bývalo dno hráze... | 8.5.2011 Vstup do šoupátkové komory pod hrází. | 8.5.2011 Druhé šoupě pod hrází schované v šoupátkové komoře s chybějící vřetenovou hřídelí s klikou, právě tento uzávěr se ještě snažili dělníci naplno otevřít, aby voda mohla odtékat, ale museli utéct dříve než se jim to podařilo... | 8.5.2011 Druhé šoupě pod hrází schované v šoupátkové komoře s chybějící vřetenovou hřídelí s klikou, právě tento uzávěr se ještě snažili dělníci naplno otevřít, aby voda mohla odtékat, ale museli utéct dříve než se jim to podařilo... | 8.5.2011
Vstup do šoupátkové komory pod hrází. | 8.5.2011 Nejznámějším a nejviditelnějším symbolem Protržené přehrady na Bílé Desné se stalo torzo šoupátkové věže. | 8.5.2011 Nejznámějším a nejviditelnějším symbolem Protržené přehrady na Bílé Desné se stalo torzo šoupátkové věže. | 8.5.2011 Nejznámějším a nejviditelnějším symbolem Protržené přehrady na Bílé Desné se stalo torzo šoupátkové věže. | 8.5.2011 Nejznámějším a nejviditelnějším symbolem Protržené přehrady na Bílé Desné se stalo torzo šoupátkové věže. | 8.5.2011
Nejznámějším a nejviditelnějším symbolem Protržené přehrady na Bílé Desné se stalo torzo šoupátkové věže. | 8.5.2011
Nejznámějším a nejviditelnějším symbolem Protržené přehrady na Bílé Desné se stalo torzo šoupátkové věže. | 8.5.2011 Nejznámějším a nejviditelnějším symbolem Protržené přehrady na Bílé Desné se stalo torzo šoupátkové věže. | 8.5.2011 Nejznámějším a nejviditelnějším symbolem Protržené přehrady na Bílé Desné se stalo torzo šoupátkové věže. | 8.5.2011 Poblíž přehrady stávala do roku 1945 Krömerova bouda, než za záhadných okolností vyhořela poskytovala zázemí turistům, člověk by si řekl, že tohle místo je vážně zakleté... | 8.5.2011 Poblíž přehrady stávala do roku 1945 Krömerova bouda, než za záhadných okolností vyhořela poskytovala zázemí turistům, člověk by si řekl, že tohle místo je vážně zakleté... | 8.5.2011


www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz
www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com
Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815
web postaven na redakčním systému phpRS
ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2024