Pohlednice Pražských tramvají... ...z Vejprt a okolí

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR

Pohlednice Pražských tramvají...
...z Vejprt a okolí


Jak špatný sen působí na náhodného příchozího vejprtské železniční nádraží... Nádražní budova je jednou z největších  dominant celého města a při pohledu na její impozantní velikost můžeme odhadovat jaký význam měla v minulosti železniční doprava. Většina impozantní budovy, bojující o zápas na seznam národních kulturních památek, se však rozpadá a zdivo drží pohromadě jen silou vůle. Jediná část budovy je opravena, aby nadále sloužila železničnímu provozu. Nu, dějí se to věci podivné... | 23.3.2011
Vejprtské nádraží v pohledu z kolejiště. | 23.3.2011 A před takovéto nádraží zajíždí z německé strany motorové jednotky řady 642 zvané Desiro... | 23.3.2011 A před takovéto nádraží zajíždí z německé strany motorové jednotky řady 642 zvané Desiro... | 23.3.2011 A před takovéto nádraží zajíždí z německé strany motorové jednotky řady 642 zvané Desiro... | 23.3.2011 A před takovéto nádraží zajíždí z německé strany motorové jednotky řady 642 zvané Desiro... | 23.3.2011
Opuštěná a rozpadající se točna u tzv. saské výtopny nádraží Vejprty. | 23.3.2011
Výstrahu je, s ohledem na stav konstrukce točny, opravdu lepší dodržet! | 23.3.2011 Opuštěná a rozpadající se točna u tzv. saské výtopny nádraží Vejprty. | 23.3.2011 Opuštěná a rozpadající se točna u tzv. saské výtopny nádraží Vejprty. | 23.3.2011 Opuštěná a rozpadající se točna u tzv. saské výtopny nádraží Vejprty. | 23.3.2011 Opuštěná a rozpadající se točna u tzv. saské výtopny nádraží Vejprty. | 23.3.2011
Opuštěná a rozpadající se točna u tzv. saské výtopny nádraží Vejprty. | 23.3.2011 Kolečko se polámalo, kdopak nám ho opraví? | 23.3.2011 Kolečko se polámalo, kdopak nám ho opraví? | 23.3.2011 Opuštěná a rozpadající se točna u tzv. saské výtopny nádraží Vejprty. | 23.3.2011 Opuštěná a rozpadající se točna u tzv. saské výtopny nádraží Vejprty. | 23.3.2011
Opuštěná a rozpadající se točna u tzv. saské výtopny nádraží Vejprty. | 23.3.2011
Opuštěná a rozpadající se točna u tzv. saské výtopny nádraží Vejprty. | 23.3.2011 Opuštěná a rozpadající se točna u tzv. saské výtopny nádraží Vejprty. | 23.3.2011 Admin Petr zaraženě kouká do útrob ovládací budky točny... | 23.3.2011 Při pohledu od točny ke státní hranici spatříme zarůstající kolejiště tzv. saské výtopny... | 23.3.2011 Celkový pohled na rozpadající se tzv. saskou výtopnu a k ní náležející točnu. | 23.3.2011
V dobách minulých byla železniční stanice Vejprty vybavena dvěma výtopnami. Na zhlaví stanice na německé straně stála tzv. výtopna saských drah, tedy majetek dřívějších Říšských drah. Na druhém zhlaví stála výtopna tehdejších ČSD....  | 23.3.2011 ...obě výtopny byly zhruba stejné a měly dvě stání a vlastní točnu...  | 23.3.2011 Saskou výtopnu německé dráhy v průběhu let modernizovaly a tak již v roce 1926 zde byla zavedena elektřina a elektrický pohon točny... | 23.3.2011 ...točna měla užitnou délku 20 metrů. Brzy po skončení druhé světové války byla poničená česká výtopna pro provoz nepoužitelná...  | 23.3.2011 Po roce 1951 byla proto česká výtopna snesena a pro provoz se používalo saské výtopny.... | 23.3.2011
Postupem času s příchodem motorizace nebyla již ani saská výtopna pro provoz potřebná a byla ponechána svému osudu... | 23.3.2011 Skončila bohužel stejně jako ostatní budovy v rozvalinách... | 23.3.2011 Rozvaliny výtopny ve Vejprtech. | 23.3.2011 Rozvaliny výtopny ve Vejprtech. | 23.3.2011 Rozvaliny výtopny ve Vejprtech. | 23.3.2011
Rozvaliny výtopny ve Vejprtech. | 23.3.2011
Rozvaliny drážních budov ve Vejprtech. | 23.3.2011 Rozvaliny drážních budov ve Vejprtech. | 23.3.2011 Rozvaliny drážních budov ve Vejprtech. | 23.3.2011 Zarůstající opuštěné kolejiště u výtopny. | 23.3.2011 Zarůstající opuštěné kolejiště u výtopny. | 23.3.2011
Zarůstající opuštěné kolejiště u výtopny. | 23.3.2011 Opuštěná kolejová váha ve Vejprtech. | 23.3.2011 Opuštěná kolejová váha ve Vejprtech. | 23.3.2011 Jednotka řady 642 projíždí okolo rozvalin výtopny... | 23.3.2011 Jednotka řady 642 projíždí okolo rozvalin výtopny... | 23.3.2011
Jednotka řady 642 se v Vejprt vrací do Německa, v dálce vidíme přeshraniční most zrekonstruovaný v roce 1997. | 23.3.2011 A rozloučíme se ještě pohled na vybydlenou nádražní budovu v Rusové, u obce, kterou z české mapy vymazala přehrada a její ochranné pásmo. | 23.3.2011 A rozloučíme se ještě pohled na vybydlenou nádražní budovu v Rusové, u obce, kterou z české mapy vymazala přehrada a její ochranné pásmo. | 23.3.2011 A rozloučíme se ještě pohled na vybydlenou nádražní budovu v Rusové, u obce, kterou z české mapy vymazala přehrada a její ochranné pásmo. | 23.3.2011

www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz
www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com
Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815
web postaven na redakčním systému phpRS
ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2024