Pohlednice Pražských tramvají... ...od Zubrnické muzeální železnice

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR

Pohlednice Pražských tramvají...
...od Zubrnické muzeální železnice


Takřka typická lokálková budova železničního nádraží v Zubrnicích v popředí s replikou zvonkového návěstidla zvaného číňan, v budově je malá dopravní kancelář s dobovým vybavením | 31.7.2010
Nádražní budova v Zubrnicích je patrná již z dálky | 31.7.2010 Návštěvníci již z dálky spatří vystavená vozy a mechanickou předvěst | 31.7.2010 Informační tabule Zubrnické muzeální železnice u nádraží | 31.7.2010 Závora přejezdu sice naznačuje, že je zavřeno, ale jen pro automobily jedoucí k expozici | 31.7.2010 Stylová prodejna propagačních předmětů a vstupenek zřízená v železničním voze | 31.7.2010
Pohled na železniční vozy odstavené na lovečkovickém zhlaví železniční stanice Zubrnice | 31.7.2010 Za Zubrnicemi trať ještě pokračovala do Verneřic s odbočkou do Úštěka | 31.7.2010 Za Zubrnicemi trať ještě pokračovala do Verneřic s odbočkou do Úštěka, větvení bylo poblíž stanice Lovečkovice, do dnešních dnů se zachoval již jen traťový úsek Velké Březno - Lovečkovice, sjízdný je však pouze část do Zubrnic, za nimi dokonce část koleje skrývá asfalt železničního přejezdu a stav tratě je nevalný... | 31.7.2010 Zdeformovaná část koleje za nádražím v Zubrnicích | 31.7.2010 Tristní stav nevyužívané koleje ve směru k Lovečkovicím | 31.7.2010
Tristní stav nevyužívané koleje ve směru k Lovečkovicím | 31.7.2010 Tristní stav nevyužívané koleje ve směru k Lovečkovicím | 31.7.2010 Tristní stav nevyužívané koleje ve směru k Lovečkovicím | 31.7.2010 Tristní stav nevyužívané koleje ve směru k Lovečkovicím | 31.7.2010 Tristní stav nevyužívané koleje ve směru k Lovečkovicím | 31.7.2010
Tristní stav nevyužívané koleje ve směru k Lovečkovicím | 31.7.2010 Tristní stav nevyužívané koleje ve směru k Lovečkovicím | 31.7.2010 Tristní stav nevyužívané koleje ve směru k Lovečkovicím | 31.7.2010 Tristní stav nevyužívané koleje ve směru k Lovečkovicím | 31.7.2010 Tristní stav nevyužívané koleje ve směru k Lovečkovicím | 31.7.2010
Tristní stav nevyužívané koleje ve směru k Lovečkovicím | 31.7.2010 Tristní stav nevyužívané koleje ve směru k Lovečkovicím | 31.7.2010 Tristní stav nevyužívané koleje ve směru k Lovečkovicím | 31.7.2010} | 31.7.2010 Majitel se sice snaží seč může, ale nájezdům zlodějů všeho zřejmě do budoucna nezabrání... | 31.7.2010 Výkolejka | 31.7.2010
Vystavené vozy Zubrnického železničního muzea jsou umístěny na zhlaví železniční stanice | 31.7.2010 Stálou expozici o historii a současnosti trati Velké Březno - Verneřice - Úštěk naleznete v bývalém skladišti zboží | 31.7.2010 Stálou expozici o historii a současnosti trati Velké Březno - Verneřice - Úštěk naleznete v bývalém skladišti zboží | 31.7.2010 Stálou expozici o historii a současnosti trati Velké Březno - Verneřice - Úštěk naleznete v bývalém skladišti zboží | 31.7.2010 Stálou expozici o historii a současnosti trati Velké Březno - Verneřice - Úštěk naleznete v bývalém skladišti zboží | 31.7.2010
Stálou expozici o historii a současnosti trati Velké Březno - Verneřice - Úštěk naleznete v bývalém skladišti zboží | 31.7.2010 Stálou expozici o historii a současnosti trati Velké Březno - Verneřice - Úštěk naleznete v bývalém skladišti zboží | 31.7.2010 Stálou expozici o historii a současnosti trati Velké Březno - Verneřice - Úštěk naleznete v bývalém skladišti zboží | 31.7.2010 V nádražní budově se skrývá malá dopravní kancelář s dobovým vybavením | 31.7.2010 V nádražní budově se skrývá malá dopravní kancelář s dobovým vybavením | 31.7.2010
Nechybí samozřejmě ani nutné výpravní náležitosti pana výpravčího | 31.7.2010 Klasická čekárna pro cestující | 31.7.2010 Prodejní okénko jízdenek ústí do čekárny pro cestující | 31.7.2010 V pokladně zubrnického nádraží si již bohužel žádnou jízdenku nekoupíte | 31.7.2010 Vedle zubrnické nádražní budovy můžeme spatřit typického zástupce nejen lokálkových nádraží předminulého století... | 31.7.2010
...ano dřevěný objekt v sobě opravdu skrývá suché WC! | 31.7.2010 Dámy prosím tudy (ač tedy dámy bývaly prostě a jednoduše ženské)... | 31.7.2010 ...a páni prosím sem, očekávejte.... | 31.7.2010 ...dokonale suché záchody, památku na doby minulé... | 31.7.2010 ....zavzpomínejte na společné močení do kanálku u thérem potažené zdi... | 31.7.2010
Lokomotiva T201.901 v čele vystavených kolejových exponátů zubrnického muzea | 31.7.2010
Odstavené vystavené vozy na nádraží ZUbrnice | 31.7.2010 Odstavené vystavené vozy na nádraží ZUbrnice | 31.7.2010 Výsypný vůz Talbot z roku 1931 je součástí defilé vystavených vozidel | 31.7.2010 V roce 1928 zakoupil nymburský cukrovar pro posun na své vlečce francouzskou válečnou lokomotivu firmy CROCHAT vyrobenou v roce 1916 z přebytků francouzské armády označenou u nás T201.901 | 31.7.2010 Odstavené vystavené vozy na nádraží ZUbrnice | 31.7.2010
Součástí vystavených vozidel je také montážní vůz trolejového vedení M 144.0004  | 31.7.2010 Unikátní kolejový jeřáb pochází z roku 1877 | 31.7.2010 Páková drezína zvaná Finka slouží k posílení svalstva návštěvníků muzea | 31.7.2010 Vedle budovy zubrnického nádraží je dřevěná garáž a v ní jsou deponovány historické kolejové drezíny | 31.7.2010 Vedle budovy zubrnického nádraží je dřevěná garáž a v ní jsou deponovány historické kolejové drezíny, pýcha muzea | 31.7.2010
Vedle budovy zubrnického nádraží je dřevěná garáž a v ní jsou deponovány historické kolejové drezíny, pýcha muzea | 31.7.2010 Pozor na svůj život, co kdyby některá drezína nekontrolovatelně opustila své stanoviště... | 31.7.2010 Historické drezíny vystavené v ZUbrnicích, v popředí vlevo motorová drezína zvaná Maďarka, vpravo pak motorový vozík Tatra 14/52 | 31.7.2010 Inspektorská drezína Tatra | 31.7.2010 Motorový vozík Tatra s motorem Avia | 31.7.2010
Motorový vozík Tatra s motorem Avia | 31.7.2010 Vystavený vozík před expozicí kolejových drezín | 31.7.2010 Mechanické jeřáby pro výměny kolejnic | 31.7.2010 Celkový pohled na expozici historických drezín od velkobřezenského zhlaví | 31.7.2010 Celkový pohled na železniční stanici Zubrnice | 31.7.2010
Celkový pohled na železniční stanici Zubrnice | 31.7.2010 Celkový pohled na železniční stanici Zubrnice | 31.7.2010 Postupně opravovaný traťový úsek do Velkého Března | 31.7.2010 Postupně opravovaný traťový úsek do Velkého Března | 31.7.2010 Skříň odstaveného vozu vyčkává v přítmí za veřejnými záchodky a garáží kolejových drezín na své příští možné využití | 31.7.2010
Idylickým dojmem působí nádražní budova v Zubrnicích | 31.7.2010 Zachovalý přestavník výhybky | 31.7.2010 Interiér zavazadlového vozu | 31.7.2010 Expozice Zabezpečovací zařízení se souborem historického zabezpečovacího systému z železniční stanice Velké Březno | 31.7.2010 Expozice Zabezpečovací zařízení se souborem historického zabezpečovacího systému z železniční stanice Velké Březno | 31.7.2010
Expozice věnovaná zabezpečovacím zařízením obsahuje také přejezdové výstražníky vzor SSSR a AŽD | 31.7.2010 Výstavní expozice vtipně využívá interiéru odstaveného železničního vozu | 31.7.2010 Expozice Světlo na železnici obsahuje výstavku nejrůznějších železniční lamp a lampiček | 31.7.2010 Expozice Světlo na železnici obsahuje výstavku nejrůznějších železniční lamp a lampiček | 31.7.2010 Zásobník kartonových jízdenek byl dříve součástí každé výdejny jízdenek | 31.7.2010
Tak pozor, přátelé! Chůze po trati je prostě zakázána! | 31.7.2010

www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz
www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com
Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815
web postaven na redakčním systému phpRS
ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2024